måndag 27 september 2010

jag älskar!!!

Jag älskar kanslan jag far i kroppen nar mina favoritlatar kommer nar jag dansar, eller bara sitter hemma och antligen har laddat hem de absolut basta.

jag alskar att vara lite tipsy, sa dar halvt till helt glas vin och varlden blir sa mkt enklare... (kanske lite tragiskt, men just nu ar det vad som far mig att kanna sa...)

jag brukade alska passionerat och 500 procent, vill hitta tillbaka till den pernilla, darfor ska forsta steget bli att byta miljo, jag flyttar hem i jan, ar det iaf tankt. ensam utan pojkvan men vi fortsatter saklart tillsammans. jag kanner att jag tappat bort mig lite pa vagen och tackar mina underbara vanner for paminnelsen (forst o framst erin som var dar, malin, johanna, diana, kati, o de andra som inte namns...

jag alskar att malin kommer hit o ska fira var fodelsedag tillsammans, nu kommer jag ju pa att jag maste gora ngt speciellt for henne:) hehehe, forra aret var jag hos henne pa hennes fest o den var heeeelt underbar!!!!!

jag alskar att sommarensnsart ar slut vilket betyder att jag bara har fem veckor kvar att jobba pa detta slaveri o skitjobb!!!!!!!!!!! hahahahahahahah! skitstalle! sa lite avreagering....
laste igar en artikel fran aftonbladet, om de varsta misstagen en chef kunde gora, det var val ungefar 15 st han kunde gora som var synder. min chef, "kara" pedro kunde checka av alla misstagen ett efter ett. trevligt eller hur?

jag alskar inte att fa samtal kvallen nar jag ar ledig och imrogon ledig hela dagen... fran jobbet och att pedro ar sur, kan inte hitta saker eller reda ut sina egna problem. idag kom han och skallde pa mig for ngt som han redan gjorde for ett par veckor sedan. men han hade visst glomt att han redan tagit upp det. . inkompetent...

sa snart ar det fyrverkerier nere vid stranden. ska o hasla pa dana o eva forst, det ar bara sa jakla kallt!!! brrrr bara 20 grader!!! hihihi, lite annorlunda eller:?
tja da!!!

Inga kommentarer: