lördag 24 juli 2010

JAG VILL!!!

jag vill en massa saker, men det kanns nog ganska starkt att har ar jag valdigt begransad.

jag vill aka till cornwall i england, fatta vad vackert och harligt det maste vara dar. flyga till narmsta stad eller till och med london, hyra en bil och bara aka, kora genom landskapet och ta in nagonstans. ar det nagon som vill folja med?

jag vill vakna upp en ledig dag i sverige, inte ha nagot speciellt for mig och bestamma mig for att gora en liten tripp. ta bilen (som jag lanar av mamma eller pappa:) och kora upp till henrik i varmland. kora forbi en lantgard som saljer ekologiska agg och kott och bacon utan tillsatser, naturligt rokt. och handla dar.
kanna mig fri att gora saker som att ta en bil och aka vart som helst, eller en dagstur med bat i skargarden, eller ett flyg over ett par dagar och bara vara. jag vill sa mkt, det ar nog dags att gora ngt at saken.

jag funderar ocksa pa vad i helvete det ar jag ska gora, alltsa jobba med. jag vet ju ingenting. kanner mig helt blast. malin sa ngt om att sitta pa inkommande forsakringsforsaljning... haha det skulle se ut det:) tjana snabba pengar o sen ut o resa? vet inte, vem vet?

nu har vi iaf besok, israels farbror o faster med barn ar har, 2 fyraaringar som ar helt underbara. armando spelar fotboll med bariel i hallen och maria kollar pa tecknad film pa tvn. vadret ar harligt, idag smalter man inte bort. jag vaknade vid tio och skulle till stranden, men det blev datorn istallet. sen ska jag laga mat.
snart kommer mamma thomas och marcus, thomas son hit och ska bo i en vecka. tva dagar efter de aker hem kommer min alskade syster hit for lite primetime! wohoo!!! och samma dag som hon aker, kommer kara kara diana hit som gjort en helt sjuk resa det senaste aret och jag har bara traffat henne en enstaka gang pa nastan ett och ett halvt ar. sa augusti kommer bli helt fantastiskt. helt underbart. och dessutom, vem vet, kanske sista sommaren har? det ar bara att njuta.

Inga kommentarer: