torsdag 13 maj 2010

Espaibox!

jaja eller det kanske verkligen heter kickboxing, du vet nar man star o slar i luften for att gymmet inte orkar lagga ner pengar pa material sa vi far sla pa varandra... det ar sa javla kul! ahhh jag langtar till varje pass, men eftersom jag jobbar olika varannan vecka blir det bara tva pass varannan vecka, sa jag far kora lite sjalv uppe pa taket:)
ar helt slut i kroppen o knoppen idag, har solallergi pa brostet o i ansiktet sa borde undvika att ga i den 3 eller 4 dagar till :( det borjar ju bli sa fint vader nu. har haft det sen i sondags:( skit!
pappa o lena ar har och det kanns jattebra, de bor hemma hos oss i lagenheten. den ar stor som tur ar omch man hor knappt varandra. de spelar golf som galningar!!! kul att de har ngt gemensamt och njuter av varandra. det gor mig glad:) nu har jag tva lyckliga foraldrar pa varsitt hall med respektive, tjohoo!
jobbet gar bra, den nya lar sig langsamt och jag tycker det ar positivt. har en massa att gora fortfarande men det tar bra tid sa jag far ha talamod o folket runtomkring ocksa!
malin och alskade erin ar i mexico och har en fantastisk tid, atminstone var det sa nar jag pratade med dem sist, san cristobal la vibra positiva!!!
min allergi ar battre nu for jag har fatt min recept fran lakaren och tar dem. sa bara 4 nysningar om dagen istallet for 50! inte overdriv! men jag blir sa torr i mnnen att jag funderar pa att ha vatten dar hela jakla tiden! puh!
ska kanske ta tag i mig o hitta pa ngt, borjar inte jobba forran halv fyra, ska bara ata daremellan, sa tja da! tills nasta gang!

Inga kommentarer: