söndag 30 januari 2011

mysig middag med levande ljus och massa gott!

har varit hemma hos söta lady Di, hon bjöd på vin öl och god mat. dessutom så pratade vi mkt, det är så härligt att bara kunna åka hem till en god vän, prata bort ett par timmar och sen åka hem till sin egen säng, sin egen lägenhet och bara vara.
det har inte varit möjligt de senaste åren och jag har saknat det, inte så otroligt påtagligt iochförsig men nu märks det. ju mer tiden gick desto mindre mindes jag hur det kunde vara.

försöker tänka positivt, leta efter lyckosaker, men det lite svårt nu. har hopp däremot, ska komma fram till vad jag vill och vad jag mår bra av att göra.
märkte igår att jag underskattat två när underbara personer i mitt liv. de märker hur jag mpr bra och att det är något som verkligen är fel. de har tagit ödet i sina händer och håller å att övertyga mig och ngt som jag enligt dem måste göra. de håller på och tjatar och det kan hända att de övertalar mig. vi får se inom en vecka. det enda jag vet, verklgien vet, är att de är helt fantastiska människor, jag uppskattar dem så mycket. vackra tankar har de. i love you!

nu i säng, imorgon en ny dag. puss o kram

Inga kommentarer: