tisdag 25 januari 2011

its a start of something new

bra låt från en halvbra film;)
helgen var stressig, jobbig, trött, härlig, alldeles sanslöst rolig, mkt gråt, full med dans och alldeles för lite mat.

hade en härlig reunion med två kusiner jag inte pratat mkt med eller ens sett på år! plus en överraskning från mamma och thomas! avslutade mkt fattigare på kvarnen tidigt oh sov hos min kära syster som kommer hem snart. om ja kan får hon skjuts av mig från arlanda fredag morgon. lördag jagade jag skor i oändlighet, fick i mig tre sushi bitar oc lite yakiniku med massa socker, uäk! sov lite och åkte sen hem till sr johnnie för mycket prat, fantastiskt mkt skratt och bäst av allt, DANS!!! pizza och bibidas slank ner under kvällen. dagen efter vaknade jag och mådde oförskämt bra, åkte hem till min käraste Liv som bor i vad som känns som landet o borta i långtbortistan. äntligen fick jag se, träff oh uppleva den fantastiska ALFRED!!! jättemysig kväll med en massa samtalsämnen och bus och lek med roliga alfie eller affie kanske?
sen kom måndag och min första dag på nya extrajobbet. nu efter två dagar, det enda jag kan tänka på är att ja ginte kan gå. inte alls.
så, ny plan, imorgon ska jag köpa skor i andra affärer än dem jag redan varit inne i. dem ska vara såååå bekväma att jag inte får ont i hela kroppen bara för att jag har dåååliga skor som kostade skjortan och skulle vara så braa!!!

och till mn skyddsänglar

mina sista ord är, jag vvill bara vara lycklig oh må bra. hjälp mig att känna styrkan att göra svåra val och vara modig.

Inga kommentarer: