fredag 2 oktober 2009

nu regnar det in igen!



japp nu har vi blixt o dunder utanfor fonstret. vanligtvis haller sig blixtrarna ute over have, men idag ar de precis overgrannbyggnaden sa vi ser dem med klarhet:)
varje gang det blixtrar forsvinner bilden pa tvn. sa jag far stanga av den o satta pa den igen, traligt! i sverige kommer det normalt ett par blixtar och sen aska, men har haller det pa i timmar,m det upphor inte! blixt efter blixt. jag far satta pa mig ogonmask for att kunna sova pa natterna nar det haller pa:)
det borjade sporegna anu mer. nu har jag tagit enmassa foton sa far ni dela denna fantastiska upplevelse med mig,) helt sjukt
skit vard som har denna lagenhet.
NU FUNKAR INTE KAMERAN OCH JAG KANINTE LADA UPP BILDERNA
SA NU SKITER JAG I DET HAR!


sa nu har jag lagt upp bilderna pa pixbox.
http://www.pixbox.se/pic_show_id29528889.html


ga in dar sa far ni se hur vi hade en stressig timme... hahahah det tog mig bara ytterligare en och en halv time att ladda upp dem. det gor jag inteigen. skitdator.




Inga kommentarer: