tisdag 29 september 2009

vatska som sprutar fran kroppen...

ledig dag idag, skulle bli en bra men lite trakig dag... jag skulle gatt till lakren och fatt gyn tid, fragat om mitt konstiga eksem bakpa laret, fragat varfor jag har san konstig hud som svullnar vid minsta klining, ta blodprov osv. men jag orkade inte... israel tog da bilen och skulle fixa den och besiktiga den. det gick inte heller for de hade ingen tid. sa vi gick ut och tog en svang har i cala millor. mamma ringde en snabbis och vi kollad ei lite spotaffarer (israel alskar shoppa fotbollsklader) israel at lunch och sen vid fyra akte vi och spelade paddel. sjukt spel som faktiskt var kul! tank er tennis men med frigolit racket! ahahhahaha, tennisboll och mindre bana plus att man far anvanda sig av bakre vaggen. vi korde i nastan 2 timmar, well, jag blev inte passad till sa ofta da jag ar tjej och det var min forsta gang... men jaghade kul. vi akte hem och stadade hela lagenheten, gick pa ungefar en timme sa vi var valdigt duktiga! och sen skulle svarforaldrarna komma och vi skulle ga uto ta en ol... eller hur. de kom sent och kara fadern sprang in o spydde pa toaletten. sen kunde han inte ga mer. 2 timamr stannade de har hemma ochhan spydde och sket ja diaree... alltsa flat om jag blir acklad, men jag blev det. usch. plus att jag blir stord att han var tvungen att komma hem hit nar han redan spytt tva ganger hemma hos honom. om han smittar kommer jag inte att forlata honom. (kanner mig valdigt elak) men faen alltsaa!!! far knapra vitaminer och fett o naturlig mat utan tillsatser. hale lchf!!!
nu sitter jag o stonar i soffan o tjurar for kvallen jag ville ha men inte fick. ucsh vad bortskamd jag ar!
skit, skit o skit. faen.

Inga kommentarer: