lördag 12 september 2009

mat angest

ja, visst har jag det, och visst ar det intressant nar jag tanker efter att jag faktiskt har det. och varfor? kan man da tanka sig? det far bli ett svar som jag lever att beratta, for just nu vet jag inte, eller orkar inte beratta om.

men iallafall, jag forsoker som kant ar, ata sa lite kolhydrater som mojligt och mycket fett, sveriges kara fettdoktors specialitet. ja lchf, detta underbara satt att ata pa. man mar bra fysiskt och psykiskt och behover aldrig ata mer an tre ganger om dagen, i vissa fall aven 2. (4 om jag ska trana iofs) massa fett och naring och protein. o allt under kontroll. i will humor min kara pojkvan och ga till lakaren snart, jag har lovat. han ar ju lite orolig for mina varden. i will tell all about it later.
men jag vill iaf skriva av mig, idag har jag atit 4 st choklad filodegs croissanter, inte bra, och vad som ar samre, jag at en massa churros senare, som ar typ friterad pankakssmet med hutlost mkt socker pa. och ja, jag bestamde mig for det innan, jag kunde inte sluta tanka pa det chokladiga, fast jag inte riktigt var sugen. och churrosen, de fanns liksom bara dar framfor mig, och jag hade pengarna att kopa dem... sa sa blev det. men det gor inget, jag forsoker att jobba med mig sjalv och angest tankarna infor detta. jag fortsatter att ata bra, kanner mig bra nar jag tittar i spegeln (oftast) och har en alskade. fast nu kanner jag mig fet som en gris. och det far jag ta. ha! har hyrt hannah montana filmen, ska se den snart eller imorgon bitti. min lilla tonarsfavvis, (generande) sag precis pa changeling, sa himla bra film. riktigt bra. jag alskar bra filmer!

Inga kommentarer: